Gijselien Grosman

Gijselien Grosman
SchoolBasisschool Titus Brandsma
Schoolprofiel PO
Profieltype leraar
Plaats Nagele

Mijn expertises: PO leraar Visie & organisatie Leiderschap Gepersonaliseerd leren Differentiatie Leerlingen volgen

Ik ben vanaf 2015 Innovatiebrigadier van de IIO en daarnaast lid van de kenniskring vernieuwende onderwijsconcepten van de KPZ te Zwolle. Daarnaast ben ik fulltime leerkracht en sta zelf op het punt van veranderen, hoe ga ik verder, wat ga ik doen, wat kan ik betekenen binnen mijn school, binnen de stichting en daarbuiten.

  • 31-03- 2015: Mijn artikel “Zo zorg je dat feedback werkt!” is gepubliceerd in het vakblad JSW.  Grosman, G. (2015). Zo zorg je dat feedback werkt. JSW, 7, 32-35
  • 26-04- 2016: Mijn tweede artikel “Feedback geven binnen school” is gepubliceerd in het vakblad JSW. Grosman, G. (2016). Feedback geven binnen school. JSW, 8, 32-35
  • 23-09- 2015 Inspiratie dag Texel: Op deze dag ben ik als Innovatie brigadier werkzaam geweest en heb twee presentaties gegeven over feedback geven en collectief leren. De nadruk lag op het feedback geven aan kinderen en hoe je dit structureel kan toepassen in de lessen die je geeft.

De Innovatiebrigadiers

Frank Hermsen

Frank Hermsen

School: BS Op de HeuvelSchoolprofiel: POPlaats: GroesbeekAls manager in een wijkvoorzieningenhart is het mijn taak om zoveel mogelijk de verbinding te leggen en de samenwerking te realiseren met… Lees verder
Rob van Son

Rob van Son

School: De Nieuwe VesteSchoolprofiel: VOPlaats: CoevordenBinnen IIO ben ik begonnen met het project “Leerlingen voor Leerlingen”: het maken van educatieve films voor leerlingen door… Lees verder
Jan Jongeneelen

Jan Jongeneelen

School: R@velijnSchoolprofiel: VOPlaats: Steenbergen  Collega’s zeggen over mij “Jan weet in onze organisatie “out of the box” te zoeken naar oplossingen waar we door onze eigen… Lees verder
Emile Mutsaers

Emile Mutsaers

School: BS De MastenSchoolprofiel: POPlaats: RosmalenZeven jaar geleden zat onze school net in het SlimFit traject, waarbij we hebben gekeken hoe we ons onderwijs efficiënter konden… Lees verder
'