Hanneke de Graaff

Hanneke de Graaff
SchoolUniC
Schoolprofiel VO
Profieltype leraar
Plaats Utrecht

Mijn expertises: VO leraar Visie & organisatie Leerinhoud School & samenleving Gepersonaliseerd leren Differentiatie

Als coach help ik mijn leerlingen en collega’s om zich bewuster te zijn van hun kracht. Door mijn werk als adviseur, trainer, coach en docent kan ik goed verbinding leggen tussen de dagelijkse praktijk en behoeften op langere termijn. Ik word enthousiast als ik een waardevolle bijdrage kan leveren aan duurzame verbeteringen.
Sinds een aantal jaar ontwerp ik onderwijsprojecten, genaamd Challenges, volgens design-thinking methoden. Steeds meer samen met leerlingen dan voor leerlingen. Dit bevalt me erg goed. Doordat UniC een subsidie heeft van Onderwijs Impuls Utrecht heb ik me dit jaar extra kunnen verdiepen in design thinking. We zijn trots op wat we nu al hebben bereikt met leerlingen: ze komen met fantastische, echte producten waar ze zelf ook erg trots op zijn. Komend jaar willen we nog grotere stappen maken om leerlingen optimaal eigenaar te laten zijn van hun eigen ontwikkelingsproces.

Expertise: duurzaamheid

De Innovatiebrigadiers

Mark ter Horst

Mark ter Horst

School: De DiamantSchoolprofiel: POPlaats: ApeldoornAls onderwijsvernieuwer houd ik mij bezig met: dicht bij de werkvloer staan, horen wat medewerkers, ouders en kinderen bezighoudt en… Lees verder
Hanneke de Graaff

Hanneke de Graaff

School: UniCSchoolprofiel: VOPlaats: UtrechtAls coach help ik mijn leerlingen en collega’s om zich bewuster te zijn van hun kracht. Door mijn werk als adviseur, trainer, coach en… Lees verder
Jan Jaap Wietsma

Jan Jaap Wietsma

School: ​Greijdanus ZwolleSchoolprofiel: VOPlaats: ZwolleBinnen IIO heb ik uitgebreide ervaring opgedaan met het geven van lessen met videoconferencing en het begeleiden van docententeams om daar… Lees verder
Mirelle Vermeulen

Mirelle Vermeulen

School: Hof ter WeideSchoolprofiel: POPlaats: UtrechtWat ik belangrijk vind in het onderwijs is het in hun kracht zetten van leerkrachten en schoolleiders. Wat zijn de kwaliteiten en hoe… Lees verder
'