Arjen Daelmans

Arjen Daelmans
SchoolStedelijk College Eindhoven
Schoolprofiel VO
Profieltype opleidingsdirecteur
Plaats Eindhoven

Mijn expertises: VO opleidingsdirecteur Visie & organisatie Personeel Leiderschap Leeromgeving School & samenleving Gepersonaliseerd leren

Ontwikkelingen als leertuinen, leerhuizen, differentiatiegroepen, eigentijds en eigen geregisseerd leren zijn thema’s waar ik graag mee bezig ben. Het procesmatig sturen op het ontwikkelen naar  professionele lerende organisaties en het sturen op docenten de verantwoordelijkheid krijgen en nemen over het leerproces van kinderen is één van mijn speerpunten. Mijn passie is het om onderwijsinnovaties neer te zetten vanuit strategische plannen, missie en visie. Stap voor stap komen tot duurzame vormen van onderwijsvernieuwingen waarbij de mens in het traject zeker niet vergeten wordt. Onderwijs op andere manieren organiseren blijft voor mij een voortdurende uitdaging waarin de leeromgeving niet wordt vergeten.

Expertise: Cultuurverandering

Website

De Innovatiebrigadiers

Erwin Augustin

Erwin Augustin

School: BonnefantencollegeSchoolprofiel: VOPlaats: MaastrichtAls onderwijsvernieuwer houd ik mij bezig met vakoverstijgende gepersonaliseerde onderwijsvormen (differentiatie op maat), intergratie… Lees verder
Stef van Wickeren

Stef van Wickeren

School: Kindcentrum Campus Columbus (Dalton)Schoolprofiel: POPlaats: HeerhugowaardIk ben sinds 2005 ontwerper en directeur van een vooruitstrevend, eclectisch onderwijsconcept met Dalton als basis. Inmiddels uitgegroeid… Lees verder
Hans Asbreuk

Hans Asbreuk

School: Stichting SignumSchoolprofiel: POPlaats: 's-Hertogenbosch e.o. Mijn ervaring als ‘Slim-Fit-school’ directeur zet ik nu vooral in voor het lokale onderwijsinnovatieproject PITCH073. Belangrijk… Lees verder
Arjen Daelmans

Arjen Daelmans

School: Stedelijk College EindhovenSchoolprofiel: VOPlaats: EindhovenOntwikkelingen als leertuinen, leerhuizen, differentiatiegroepen, eigentijds en eigen geregisseerd leren zijn thema’s waar ik graag mee… Lees verder
'