BS Sint Antonius

geen portret beschikbaar
Schooltype PO
Plaats Mauritiussingel 15, Schin op Geul, Netherlands

Expertise: SlimFit

Omdat basisschool Sint Antonius in een krimpregio gelegen is en er door demografische ontwikkelingen steeds minder kinderen op school aanwezig zijn proberen wij ons onderwijs hier zo goed mogelijk op aan te passen om de kwaliteit op het niveau zoals we dat gewend zijn te houden. Door de krimp krijgen wij te maken met steeds minder personeel. Daarom is het van belang het aanwezige personeel zo goed en effectief mogelijk in te zetten. Zo kwamen wij terecht bij “Slim Fit”, een innovatieproject dat valt onder de regeling InnovatieImpuls Onderwijs, gesubsidieerd door het ministerie van OCW. Door deel te nemen aan dit landelijke project ontvangt de school 4 jaar lang een subsidie om Slim Fit te worden. Dit geld wordt gebruikt voor professionele ondersteuning (ingekocht bij KPC), medewerkers te faciliteren om zich bepaalde competenties eigen te maken, aanpassingen aan het gebouw en aanschaf materialen te bekostigen.

Adres:
Mauritiussingel 15
6305 AZ Schin op Geul
http://www.bs-antonius.nl/

De Innovatiebrigadiers

Karin van Zutphen

Karin van Zutphen

School: Wittering.nlSchoolprofiel: POPlaats: RosmalenSinds maart 2014 schoolleider van Wittering.nl te Rosmalen. Daarvoor schoolleider van een andere Slim Fit school, Basisschool De Masten.… Lees verder
Hans Asbreuk

Hans Asbreuk

School: Stichting SignumSchoolprofiel: POPlaats: 's-Hertogenbosch e.o. Mijn ervaring als ‘Slim-Fit-school’ directeur zet ik nu vooral in voor het lokale onderwijsinnovatieproject PITCH073. Belangrijk… Lees verder
Hanneke de Graaff

Hanneke de Graaff

School: UniCSchoolprofiel: VOPlaats: UtrechtAls coach help ik mijn leerlingen en collega’s om zich bewuster te zijn van hun kracht. Door mijn werk als adviseur, trainer, coach en… Lees verder
Irene Westeneng

Irene Westeneng

School: 'T Speel-KwartierSchoolprofiel: POPlaats: Veenendaal  Kindgericht onderwijs wat behapbaar is voor leerkrachten! Hoe maak jij het verschil in het onderwijs?  Wat moet blijven, wat moet… Lees verder